fbpx

מהפכת האורתודונטיה עם הקשתיות השקופות של Reveal

ברוכים הבאים לעידן האורתודונטיה השקופה, שבו השגת חיוך החלומות כבר לא אומר להתפשר על המראה בתהליך. חלפו הימים שבהם חיוך ישר ויפה דרש פלטות מתכת בולטות או עזרים שסוגרים את החיוך מאשר להרחיב אותו, בעולם של היום, טיפול אורתודונטי אימץ חדשנות, שיקול דעת ורמה חדשה של נוחות.

ברשת המרפאות הלה  – תחום זה של אסתטיקת הפנים כולל את הטיפולים הבאים : יישור שיניים שקוף, הלבנת שיניים, שחזורים אסתטיים לרבות  ציפויי שיניים והזרקות לפנים.

Reveal חדשנית מובילה בתחום, העלתה את הרף עם האורתודונטיה השקופה שלה, ומציעה יתרונות מובהקים המייחדים אותם בשוק.

שקיפות קריסטלית

אחד המאפיינים בולטים של יישור שיניים שקוף של "ריביל" הוא השקיפות יוצאת הדופן שלהם. הקשתיות השקופות משיגות רמת צלילות העולה על מה שחברות רבות אחרות מציעות, יש להן שקיפות קריסטלית שהופכת אותם כמעט בלתי נראים. זה אומר שאפשר לעבור טיפול יישור שיניים בביטחון ובידיעה שחוץ מכם אף אחד לא מודע לתהליך היישור שאתם עוברים.

עמידות בפני כתמים

הקשתיות השקופות של "ריביל" אינן סופגות כתמים של קפה, תה, יין אדום – אפשר ליהנות מהמשקאות האהובים מבלי לדאוג לשינוי צבע, הקשתיות שומרות על צלילותן ושקיפותן.

קצוות מרוככים לנוחות

הקשתיות השקופות של "ריביל" הביאו את נוחות הטיפול לרמה חדשה. הקצוות המרוככים שלהם מבטיחים התאמה חלקה ועדינה על השיניים ונוחות בזמן לבישת הקשתיות, מה שמבטיח התמדה בתהליך ובלבישת הקשתיות לאורך היום.

המקרים הניתנים לטיפול עם הקשתיות השקופות של Reveal Aligners

מטופלים בעלי סגר לקוי –  כידוע שיניים עקומות וצפופות גורמות למספר ליקויים בינהם: סגר לקוי, פגיעה באכילה, חוסר סימטריה בפנים ובלסתות, לכאבי מפרקים ועוד. לכן, ישנה חשיבות רבה לשחזר מימד אנכי סגרי תקין לשם קבלת שיניים בריאות (ואף חזקות יותר בעתיד) ולהימנע גם מנזקים עתידיים של שברי שיניים.

מטופלים בעלי מרווחים בין השיניים –  בשיטת יישור השיניים השקוף ניתן לסגור את הרווחים בין השיניים. שיטה זו באם אפשרית למתרפא עדיפה על פני השחזת השיניים וביצוע ציפויי חרסינה ו/או קומפוזיט.

מטופלים עם מחלת חניכיים – הנובעת למשל מצפיפות שיניים (היוצרים לנזק לחניכיים ולעצם), כמו גם מטופלים הסובלים מנסיגות חניכיים עקב פוזיציה לא תקינה של השן או עקב הטיה בוקאלית של השן  שגם היא תורמת לנסיגת החניכיים. לכל אלה יישור השן לפוזיציה הנכונה משפר ואף מונע את נסיגת החניכיים.

טכנולוגיה בלתי נראית עם תוצאות גלויות

יישור שיניים שקוף של "ריביל" מייצג את העתיד של פתרונות יישור שיניים דיסקרטיים, נוחים ויעילים. ההתמקדות שלהם בשקיפות, עמידות ונוחות מבדילה אותם מהמתחרים ומבטיחה שתהליך היישור יהיה חלק, נעים ודיסקרטי

ייעוץ ללא עלות

צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן